Fedt-, kulhydrat- & proteinbehov

Fedt-, kulhydrat- & proteinbehov
Fedt Kulhydrat og Proteinbehov

Fedt-, kulhydrat- & proteinbehov

Fødevarestyrelsen anbefaler, at du får en varieret kost, hvor der er balance i makronæringsstofferne: fedt, kulhydrater og proteiner.

Herunder kan du beregne dit daglige fedt-, kulhydrat-, og proteinbehov, baseret på de officielle anbefalinger.

Slanketip: Bekæmp mavefedtet
nemt og effektivt med Belly XS

 


Kickstart dit vægttab med den rette løsning:

Udfordring: Jeg taber mig langsomt / Min vægt står stille! 🙂
Mulig løsning: Active T5 Plus+ booster din fedtforbrænding og dit vægttab, så du kommer hurtigere i mål
Læs mere

Udfordring: Jeg kan ikke slippe af med mavefedtet, uanset hvad jeg gør! 🙂
Mulig løsning: Belly XS er en kraftfuld fedtforbrænder med fokus på det abdominale fedt i maveregionen
Læs mere

Udfordring: Mmmmm søde sager! 🙂
Mulig løsning: En ‘kulhydratblokker’ hjælper med at blokere for optagelsen af kulhydrater, så de ikke ender som deller
Læs mere

Udfordring: Mmmmm fed mad! 🙂
Mulig løsning: En ‘fedtbinder’ binder fedtet i maden (op til 6000% af dens egen vægt), så det ikke sætter sig på sidebenene
Læs mere


Gratis Kalorietabel © www.GratisKalorietabel.dk

Billede til fedt-, kulhydrat- og proteinbehov: Pixabay

Gå til forsiden >>>